Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drdala Świeżak
Dołączył: 28 Gru 2011 Posty: 7
|
Wysłany: Sro Gru 28, 2011 10:54 Temat postu: Audi A4 B6 1.9 TDI 130KM AWX nie moge odpalić, logi i bloki |
|
|
Witam mam taki problem z audi a4 b6 1.9TDi 130KM 2002r AWX - od kilku dni samochód zaczął mi słabiej zapalać tzn. zaraz po odpaleniu tak jakby się dusił się i przez 2-4 sek. chodził tak jak byłby przyduszony i nawet bo dociśnięciu pedała gazu dochodził do 2-2,5 tys obrotów. Po około 4 sek. Odpalał i już wszystko było ok.
Dziś rano podczas odpalania uruchamiał się tak jakby nie na wszystkich cylindrach( nie znam się ale takie mam wrażenie ponieważ bardzo trzęsło samochodem) po 5 próbie udało się odpalić, pojechałem do pracy po 8 godzinach ładnie odpalił wracając do domu pokazała się kontrolka od ESP i zaczęło trząść samochodem lekko i po chwili coraz mocniej. Wyłączyłem włączyłem samochód na kilometr lub 2 było dobrze i po chwili znowu zapaliła się kontrolka od ESP ale teraz już tak mocno nie trzęsło samochodem, wróciłem do domu zrobiłem VAGiem Auto-log (kontrolka od ESP cały czas się paliła bo specjalnie nie wyłączałem samochodu żeby błąd nie zniknął) log wrzucę niżej. Wyłączyłem samochód po 4 godzinach chciałem wyjechać z domu a tu auto w ogóle nie chce zapalić, rozrusznik kręci ładnie, Akumulator mam dobry. Nie wiem co się stało. Na co stawiacie ? Co mogło się stać?
Zapomniałem jeszcze dodać że jak przekręcę stacyjkę to pali się kontrolka od ESP a podczas próby odpalenia (kręcenia rozrusznikiem) świeci się kontrolka od ABS. Martwi mnie to że ostatnio już 2 razy po dłuższym kręceniu rozrusznikiem (10-15 sek) pokazała się na komputerze duża konewka od oleju z której kapał olej. Przepraszam za moje tłumaczenie ale staram się żebyście dokładnie wiedzieli o co chodzi.
oto log który zrobiłem jak ostatni raz samochód był odpalony i świeciła się kontrolka od ESP czyli błąd nie był zresetowany wyłączeniem zapłonu.
[img width=100 height=180]http://s15.postimage.org/f16xiknaf/log_z_bledem.jpg[/img]
a tu log który zrobiłem już niestety na tylko przekręconym zapłonie bo samochód już nie odpalał
[img width=100 height=180]http://s14.postimage.org/nhx920d7h/log_na_zgaszonym.jpg[/img]
a oto bloki które robiłem kilka tygodni temu gry tylko zaczęła pokazywać się kontrolka od ESP i zaczynało trząść samochodem:
logi zrobione z uruchomionym silnikiem
[img width=148 height=180]http://s9.postimage.org/pxwq3rbaj/bloki_stare_na_zapalonym1_2_3_4_5_6_7.jpg[/img]
[img width=100 height=180]http://s15.postimage.org/mbavk8vdz/bloki_stare_na_zapalonym.jpg[/img]
a tu ostatnie bloki ale niestety już tylko na przekręconym zapłonie bo samochód już nie odpalał -
[img width=100 height=180]http://s16.postimage.org/5g1pl3tv5/bloki_razem.jpg[/img]
znalazłem jeszcze jeden log który zrobiłem niedawno jak wyskoczyła kontrolka od ESP
17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144) / (N145), Short to Plus
17678 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243), Regulation Range Exceeded
17664 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62), Open or Short to Plus
17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240), Regulation Range Exceeded
17672 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241), Regulation Range Exceeded
mówi coś wam to więcej co mogło się stać? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Reklama
|
Wysłany: Sro Gru 28, 2011 10:54 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
drdala Świeżak
Dołączył: 28 Gru 2011 Posty: 7
|
Wysłany: Pią Gru 30, 2011 09:22 Temat postu: |
|
|
Witam potrzebuję ebooka lub programu "Sam naprawiam Audi A4 B6" po polsku, w sumie nie wiem czy to jest ebook czy program. Proszę o kontakt na priv lub wrzucić tutaj link.
Znalazłem taki program "Audi A4 B6 Manual"
ale niestety w jakimś dziwnym języku. Przydałaby się wersja po Polsku albo chociaż po angielsku. Bardzo proszę o pomoc |
|
Powrót do góry |
|
 |
drdala Świeżak
Dołączył: 28 Gru 2011 Posty: 7
|
Wysłany: Wto Sty 10, 2012 21:49 Temat postu: |
|
|
Witam kupiłem dwa pompowtryski AR włożyłem je 1 i 3 cylinder i samochód odpalił lecz niestety chodziło tak jakby nie na wszystkich garach tylko na 2 np. i teraz nie wiem na których. zrobiłem szybko skan vagiem co mogłem i tak wyglądają wyniki:
bloki 13, 18, 23
bloki 000, 001, 002
bloki 003, 004, 005
006,007,008
błędy:
http://wklej.org/id/665633/
błędy po skasowaniu:
http://wklej.org/id/665634/
a tu wklejam log dynamiczny z bloku 13, 18 i 23
http://wklej.org/id/665639/
jeśli źle wkleiłem ten log to proszę o poprawienie mnie i podpowiedź jak powinienem to zrobić |
|
Powrót do góry |
|
 |
drdala Świeżak
Dołączył: 28 Gru 2011 Posty: 7
|
|
Powrót do góry |
|
 |
drdala Świeżak
Dołączył: 28 Gru 2011 Posty: 7
|
Wysłany: Nie Sty 15, 2012 17:07 Temat postu: |
|
|
Wypompowałem z baku paliwo pompką która jest w samochodzie w ten sposób że samochód chodził na paliwie z butelki a paliwo które miało krążyć w układzie zlatywało do bańki. Zlałem tak wszystko co było w baku czyli 35l. Zalałem do baku 8 litrów nowej ropy z orlenu. Wymieniłem dwa pompowtryskiwacze 1i 3. Samochód wreszcie odpalił ale na dwóch pompowtryskiwaczach. Załatwiłem następne 2 wymieniłem 2 i 4 samochód odpalił już ładnie. Ale niestety po przejechaniu 20km znów wyskoczyła kontrolka od ESP i zaczęło trząść skrzynią biegów i całym samochodem. Pojechałem do mechanika i okazało się że pompowtrysk na 2 cylindrze jest w kiepskim stanie (vag blok 13: wartości skakały od 2.0 do 2.5) i na 4 też nie był najlepszy (blok 13: około 1.0) na 1 i 3 cylindrze parametry na bloku 13 było od 0.2 do 0.5. Pojechałem do domu postawiłem samochód na 2 dni i po 2 dniach już nie odpalił Z holowałem go do mechanika. Oddałem pompowtryski z 2 i 4 cylindra. Kupiłem 2 następne pompowtryski mechanik włożył je na za 2 i 4 ale samochód odpalił na 2 cylindrach. Vag pokazywał że 1 i 3 pompowtrysk nie działają. Co mogło być tego przyczyną? Czy nie wypompowałem tym sposobem co wcześniej mówiłem do końca starej ropy z baku? Co robić teraz? Zastanawiam się nad wyjęciem całkowicie baku i wypłukać go i wyczyścić. Słyszałem też coś o takim środku firmy Liqui Moly. Może wystarczy zalać do pełna bak i dodać tego środka? wyjeścić np troche i znowu dolać ropy i tak cały kilka razy? Co o tym myślicie? Co byście zrobili w mojej sytuacji? |
|
Powrót do góry |
|
 |
drdala Świeżak
Dołączył: 28 Gru 2011 Posty: 7
|
Wysłany: Pon Sty 16, 2012 13:26 Temat postu: |
|
|
ma ktoś jakiś sprawdzony sposób jak najlepiej wyczyścić bak w audi a4 b6 2002r 130KM? dziś mechanik będzie go demontował i chciałbym poznać jakieś dobre sposoby. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Makasza Klubowicz
Dołączył: 24 Wrz 2019 Posty: 68
|
|
Powrót do góry |
|
 |
waynew Master
Dołączył: 07 Sie 2021 Posty: 524839
|
|
Powrót do góry |
|
 |
waynew Master
Dołączył: 07 Sie 2021 Posty: 524839
|
|
Powrót do góry |
|
 |
waynew Master
Dołączył: 07 Sie 2021 Posty: 524839
|
|
Powrót do góry |
|
 |
waynew Master
Dołączył: 07 Sie 2021 Posty: 524839
|
|
Powrót do góry |
|
 |
waynew Master
Dołączył: 07 Sie 2021 Posty: 524839
|
|
Powrót do góry |
|
 |
waynew Master
Dołączył: 07 Sie 2021 Posty: 524839
|
|
Powrót do góry |
|
 |
waynew Master
Dołączył: 07 Sie 2021 Posty: 524839
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Reklama
|
Wysłany: Sro Mar 09, 2022 22:48 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|